Aplikacja
Aplikacja Intellecta, to narzędzie do procesowego rozwoju Inteligencji Emocjonalnej oraz kompetencji pracowników, w celu maksymalizacji ich efektywności oraz monitoringu tego procesu przez pracodawcę.
Z perspektywy pracownika jest to innowacyjna aplikacja mobilna, a z perspektywy pracodawcy platforma typu Learning Management System.
Pracodawcy daje szerokie możliwości monitoringu postępów pracowników oraz wpływania na zakres merytoryczny (kastomizację) treningów.
Dla pracownika aplikacja mobilna działa jak system GPS, który prowadzi go do ustalonych celów rozwojowych w sposób procesowy i spersonalizowany. Jednocześnie na podstawie wyników testu IE, system ocenia możliwość doskonalenia danej kompetencji, także poprzez rozwój wybranych wymiarów IE.
Jak to działa?
Pracodawca wykupuje czasową subskrypcję (od 1 do 4 kwartałów) dla dowolnej liczby pracowników z dostępem do zindywidualizowanych ścieżek treningów w obszarach:
- Inteligencji Emocjonalnej
- Zarządzania relacjami z Klientami
- Adaptacyjności do zmian
Po wykupieniu subskrypcji pracownik otrzymuje indywidualny login z dostępem do wybranych ścieżek treningowych.
W ramach ścieżki realizuje 50 sesji treningowych podzielonych na 5 poziomów zaawansowania, które kończą się testami cząstkowymi.
1
Wiedza
Wiedza jest przekazywana w formie krótkich pigułek zawierających kluczowe informacje i dane na temat omawianych zagadnień w formule „przeczytaj” (treść) lub „posłuchaj (audio).
2
Umiejętności
Umiejętności rozwijane są poprzez wykonywanie urozmaiconych ćwiczeń (case study) oraz zadań wdrożeniowych dopasowanych do specyfiki firmy pracownika. Jakość i treść zadań wdrożeniowych mogą być monitorowane i zmieniane przez pracodawcę w zależności od bieżących potrzeb.
3
Sesje online
Kluczowym elementem weryfikacji zdobytej wiedzy i umiejętności jest sesja online z trenerem zewnętrznym lub wewnętrznym, który pełni rolę mentora dla pracownika.